2016. augusztus 11., csütörtök

EREDMÉNYEK!

Lezárult a blogverseny, meghoztam az eredményeket.
Fontosnak tartom elmondani, hogy 230 (!) válasz érkezett összesen, nem gondoltam volna, hogy ennyien fogtok szavazni. :D
Közzéteszem a végeredményt, azonban nyereményt csak az ELSŐ helyezett fog kapni!
Első helyezett nyereményei: oklevél/díj, interjú, hirdetem a blogját itt és a http://lifenexttous.blogspot.hu/ -n is.
Arra kérek minden nyertest, hogy írjon nekem egy email címet, ahová elküldhetem az interjú kérdéseit.

LEGJOBB FEJLÉC


LEGJOBB DESIGN

LEGJOBB KÖNYVBORÍTÓ

LEGJOBB PROLÓGUS

LEGJOBB CÍM


LEGJOBB MINDENES BLOG

LEGJOBB TÖRTÉNETES BLOG

LEGJOBB FANTASY

LEGJOBB ROMANTIKUS

LEGJOBB FANFICTION

LEGJOBB FŐSZEREPLŐ

LEGJOBB MELLÉKSZEREPLŐ

LEGJOBB TRAILER

LEGJOBB NOVELLÁS BLOG

Gratulálok mindenkinek!

























8 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Nagyon szépen köszönöm! Alig akarom elhinni. Nagyon meglepődtem.
    *ugrál örömében*
    Itt van az email címem: vivienbiro98@gmail.com
    Még egyszer köszönöm <3

    VálaszTörlés
  2. Hali!
    Komolyan, mindjárt elsírom magam, annyira örülök. Nem gondoltam volna, hogy nyerek *-*
    e-mail címem: molnardorka19@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok az összes nyertesnek, de legfőképpen lányomnak, Aizawa Misaki- nak ( Alice Wright) !

    VálaszTörlés
  4. Gratula a győzteseknek. Tudtam, hogy esélyem sem lesz ilyen mezőnyben, hiszen az én blogjaim nem túl ismertek, nem vagyok híres blogger sem. De remélem, azért páran az én kis blogjaimon is jól érezték magukat. Már ha egyáltalán megnézték őket.

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! :)
    Köszönöm a díjakat, és jézusom, fel se fogom! :00
    És itt az emailom: roxililly1d@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Kukucs^^
    Húha, nagyon köszönöm. Nagyon boldog vagyok és gratulálok az összes többi nyertesnek:)
    E-mail: maniacgirlblog@freemail.hu
    Köszönöm még egyszer, el sem hiszem. Úristen... :D

    VálaszTörlés
  7. Helló! Köszönöm a díjat, gratulálok a többi győztesnek :)

    VálaszTörlés
  8. Helló!
    Mikor kerülnek ki az interjúk?

    VálaszTörlés